פונתה בשבת: "מד"א הכריחו אותי לשלם בשבת" • מד"א: "חיללה שבת ביודעין"

    ארי וידר 3 Comment on פונתה בשבת: "מד"א הכריחו אותי לשלם בשבת" • מד"א: "חיללה שבת ביודעין"
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם מגן דוד אדום הכריח אישה שומרת מצוות לשלם כסף על פינוי בעצם יום השבת? כך לפחות טוענת תיירת מבוגרת שביקרה בחודשים האחרונים בישראל ונזקקה לטיפול רפואי.

    במהלך שהותה של התיירת, אשה שומרת תורה ומצוות, במלון רמדה רנסנס בירושלים, היא חשה ברע. לאשה הוזמן אמבולנס מד"א שפינה אותה לבדיקות וטיפול בבית החולים שערי צדק בעיר. לאחר מספר שעות הוחלט בבית החולים לשחרר את האישה, ומסיבה שאינה ברורה, הוזמן עבורה אמבולנס מד"א שיחזיר אותה למלון בו שהתה.

    האישה, שהינה שומרת תורה ומצוות אך לא הבינה, לטענת בני משפחתה, כי חל איסור הלכתי לחזור בשבת ברכב לאחר שאין זה פיקוח נפש, שבה באמבולנס מד"א למלון.

    לטענת בני משפחתה, משהגיעה למלון דרשו ממנה אנשי צוות מד"א לשלם באופן מיידי את עלות הפינוי מבית החולים למלון. האישה, כך טוענים בני משפחתה, הסבירה לאנשי הצוות כי היא שומרת מצוות ולכן היא מבקשת להעביר את התשלום לאחר השבת, אולם לטענתם התעקש הצוות לקבל את התשלום באופן מיידי ולכן נאלצה לפתוח עבורם את הכספת בחדרה על מנת שיטלו את התשלום.

    ממד"א נמסר בתגובה: "הגברת ח.ק פונתה לבית החולים שערי צדק על ידי צוותי מד"א לאחר שלא חשה בטוב ועם הגעתה לבית החולים נמסרה לה הבקשה לתשלום החוב אותה עליה להסדיר תוך 60 יום. עם סיום הטיפול בבית החולים ביקשה הגברת ק. לחזור בחזרה לבית המלון באמצעות אמבולנס של מד"א, זאת כאשר הובהר לה מראש שבעבור שירות זה היא תחייב בתשלום מלא עם החזרתה למלון. צר לנו כי הגברת ק. אשר בחרה לנסוע ביודעין בשבת על אף שלא היה דובר בפיקוח נפש בוחרת להשתמש בקדושת השבת על מנת להכפיש את מד"א ואנשיו."

    מבית החולים שערי צדק נמסר בתגובה לאתר 'קול חי': "ככלל איננו משחררים מטופלים בשבת ובחג מבית החולים ובוודאי שאיננו מזמינים הסעות מכל סוג שהוא. בית החולים מקצה למטופלים שסיימו את הטפול בחדר המיון אזורי לינה ייעודים נפרדים לגברים ולנשים עם הסעדה בחדר האוכל של בית החולים.

    קשה להתחקות ולברר פרטים על טענה מלפני חודשיים. הגב' המדוברת הגיעה בשבת ויתכן שבחרה לשוב באותה דרך בה הגיעה, ביוזמתה או ביוזמת מלוויה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שקר!!!!!!!!!!
      זה לא יכול להיות, מד"א לא לוקחים תשלום במקום!
      עד שהם גובים את הכסף לוקחים כמה חודשים!
      למתנדבים אין זכות לגבות ממנה!
      זה שמשהוא מהמתנדבים עשה ממנה צחוק זה לא הופך את מד"א למחללת שבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    2. 2

      מה קשור? מדובר בתיירת ויש מצב שגובים ממנה מיד

    3. 1

      מי התיר לה לנסוע חזרה בשבת ?!?!?
      נשמע סיפור מצוץ מהאצבע…
      ממתי מד"א עושה הסעות בחזור מבית החולים לבית ?!
      מישהו מכם שמע על דבר כזה בחיים ??
      (ידוע על העברות שהם עושים מבי"ח אחד למישנהו)